Cirkus Brazil Jack

Bullerbyn inbjuder alla medlemmar med föräldrar, barn, syskon, kompisar, mormor, morfar, farmor, farfar, etc. till en trivsam eftermiddag med

CIRKUS BRAZIL JACK

på Gärdet (Lindarängsvägen), Stockholm,

lördagen den 27 aug. kl. 16,00

Pris: 120 kr/person

Läs hela inbjudan här.

Anmälan senast den 18 augusti till: geson.promotion@telia.com

Detta inlägg är publicerat i Aktiviteter, Aktuellt. Bokmärk permalänken. Både kommentarer och trackbackar är avstängda.

En Kommentar

1. Lisa
    Publicerad 29 augusti 2011 kl 18:56 | Permalänk

DRYGT 50 ”BULLERBYARE” SÅG CIRKUS BRAZIL JACKS FÖRESTÄLLNING

Drygt 50 personer tog vara på möjligheten att till ett mycket subventionerat pris utnyttja det sedan flera år årligen återkommande samarbetet mellan Föräldraföreningen Bullerbyn och Cirkus Brazil Jack. Dessa fick se en föreställning på Gärdet i Stockholm med massor av internationella toppartister och djur.

Årets sensation i den två timmar långa föreställningen är utan tvekan Anatoly Jukov från Azerbadjan. Han uppträder som en levande fontän och eldslukare. Den spanska clowntrion José Michel Clowns lockade fram många skratt, liksom Rosi Hochegger från Österrike med sin fantastiskt duktiga ”Pippi-häst”. Vladislav Olandar och hans duktiga katter var också ett mycket uppskattat nummer. Föreställningen bjöd också på hisnande akrobatik av Elena och trion Fedorovi.

Cirkus Brazil Jack är Sveriges äldsta nu turnerande cirkus. Den startades redan 1898. Tack vare en av våra medlemmar, Göran Gustafsson, som dessutom jobbar hos Cirkus Brazil Jack, så har vi återigen kunnat bjuda våra medlemmar på förstklassig underhållning till ett mycket subventionerat pris.