Om Bullerbyn på Radio Lidingö 97,8

På fredag 6 december kommer ett inslag om Föräldraföreningen Bullerbyn och diabetes typ 1 på Radio Lidingö 97,8. Det är Bullerbyns ordförande Lisa Hagman som kommer att telefonintervjuas av programledaren Göran Geson i programmet “Go´förmiddag Lidingö” cirka kl. 10.00. Lyssna gärna!
Stationen är Radio Lidingö och frekvensen FM 97,8. Programmet sänds kl 9,00-12,00 och det blir dessutom massor av annat bra innehåll, bl.a. “Dagens tripplar”, ”Dagens Elvis”. “Dagens Alf”, “Dagens citat”, “Country Cookin´”, “Upp till dans”, “Svenskt så in i Norden” och mycket annat. Men Göran Geson kan du höra redan kl. 7,00-8,30 i programmet “Go´morron Lidingö”, där det bl.a. blir “Önskemorron”, vilket innebär att just du kan önska din favoritlåt genom att ringa 08 – 767 71 20 under programmets gång. Eller maila redan nu på spela@radiolidingo.se.
Lyssna gärna – och hör sen!
Detta inlägg är publicerat i Aktuellt. Bokmärk permalänken. Både kommentarer och trackbackar är avstängda.